Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

The Body Shop: Brazil nut collection

Hey daar!
 
Wat ben ik blij dat The Body shop onlangs al zijn producten heeft vernieuwd. Onder andere de body butter hebben een facelift gekregen en zitten verpakt in een nieuw leuk doosje. Maar er is meer: Sinds kort is er weer een nieuw gamma van The Body Shop bijgekomen, namelijk de 'Brazil Nut Collection'. Het is mij een raadsel welke geur ik mij daarbij moet voorstellen, maar benieuwd ben ik toch wel. Jij ook?
 

Linksboven zie je de Brazil nut Body Scrub. Deze scrub kost je zo'n €15.00 voor een potje van 200ml. Op de website staat dat de scrub dode huidcellen verwijdert (wat een scrub ook hoort te doen), het de microcirculatie van je huid stimuleert, je huid zacht laat aanvoelen én het bevat ook nog eens een zoete, exotische geur. Een grote belofte dus! De Brazil nut Beautifying oil die je daarnaast kan zien kost dan weer €10.00 voor 100ml. Dit product interessert me eigenlijk wel het meest aangezien ik de laatste tijd veel zin heb gekregen om nog eens een lichaamsolie aan te schaffen. Deze olie kan je gebruiken op je haar, lichaam en gezicht en heeft een zoete, nootachtige geur. A little goes a lon way wordt er ook gezegd op de webshop. 


De Brazil nut shower cream, linksboven, is een zeepvrije douchecrème van €6.50 voor 250ml. Omdat dit product zeepvrij is, droogt het de huid dus niet oud. Verder shuimt het lekker en heeft het opnieuw een zoete, nootachtige geur. De brazil nut soap is een leuk zeepje in vaste vorm die opnieuw dezelfde geur bevat, de huid grondig reinigt en ook goed schuimt. Dit zeepje van 100g kost zo'n €3.50.


 
Ja, er is zelfs een Eau de toilette uitgekomen in dit assortiment. De brazil nut EDT bevat paranoot extract en heeft een licht draagbare geur. De EDT heeft een realtief klein prijsje: maar €14.00 voor zo'n 30ml. Valt goed mee hè?  Daarnaast heb je dan één van de bekendste producten van The Body shop: de body butters! Ik ben al een tijdje fan. De brazil nut body butter kost zo'n €16.00 voor 200ml. Deze body butter zorgt ervoor dat je huid 24 uur gehydrateert blijft en uiterst geschikt voor mensen met een droge huid.
 
 Als laatste product is er de brazil nut body mist. Ik heb eigenlijk geen ervaring met body mists, maar kan me nog herinneren dat mijn moeder een paar jaar geleden een mist heeft gekocht van bij TBS. Dat verwondert me niet: mijn moeder is dol op geurtjes en komt niet zonder het huis uit. Deze 100ml grote body mist kost je zo'n €12.00. Het is een zeer lichte paranotenolie-geur om te dragen en je kan het gebruiken over je hele lichaam.
 
 
Voor meer info kan je eens gaan kijken op de website.
 
♥ ♥ ♥


 Ik vind het alweer een geslaagde collectie en zal zeker een aantal producten van de
nieuwe collectie uitproberen als ik weer eens een filiaal binnenspring :-)
 
XoXo, Kimberley 
 
 

0 reacties:

Een reactie posten