Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

Brantano: Madden Girl Collection



Hey allemaal!

Ja, 't is weer een tijdje geleden hè? Dat dacht ik ook al. Maar ik maak het goed met dit nieuwe artikel. Al sinds enkele jaren ken ik het befaamde merk 'Steve Madden'. Dit merk wordt gekenmerkt door de torenhoge plateauzolen en de prachtige, kleurrijke prints op de vele schoenen. Sinds kort heb ik echter ook een ander onderdeel van Steve Madden leren kennen: Madden Girl. De Madden Girl collecties lijken sterk op die van Steve Madden met de uitzondering dat deze een stukje goedkoper zijn. Brantano verkoopt sinds een tijdje deze een aantal schoenen van deze Madden Girl collectie. Kijk je even mee?


Rode pumps - €44.95
Zwartbruine sandalen - €59.95
Blauwe pumps - €59.95
Ballerina's - €39.95


Sandalen - €29.95
Geprinte pumps - €64.95
Beige pumps - €39.95
Blauwgroene stiletto's - €49.95


Roze pumps - €49.95
Bruine sandalen - €59.95
Zwarte sandalen - €59.95
Geprinte pumps - €49.95

Met de lente in aantocht lijkt het me een leuk idee een paar Madden Girl schoenen te gaan shoppen bij Brantano. Meer schoenen van deze collectie vind je trouwens hier. Ben jij ook zo gefascineerd door deze fantastische collectie?

♥ ♥ ♥

Een fijne zondag gewenst aan iedereen,
hopelijk met veel zon!

XoXo, Kimberley


0 reacties:

Een reactie posten