Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

Les misérables: The movie

 
 
 
Hey iedereen!
 
Eerder vorig jaar las ik al enkele berichten over de musical 'Les misérables' die zal worden verfilmd. Als grote musicalliefhebber keek ik dan ook erg uit naar de film. Het is eigenlijk wel bizar dat ik nog nooit deze musical heb bekeken, en ook niet één van de vele verfilmingen hiervan. in een land als België is er alleszins geen immens aanbod aan musicals zoals dat het geval is in de Verenigde Staten dus 'Les Misérables' zullen we niet al te snel kunnen gaan bekijken in een theater. Jammer genoeg zijn het vaak dezelfde vertoningen die hier te zien zijn; musicals zoals 'Annie' en 'Oliver Twist'.....
 


 
 Het leuke aan deze film lijkt me dat je eigenlijk niet dol op musicals hoeft te zijn om deze film de moeite waard te vinden. Heel wat bekende acteurs vertolken namelijk een rol in deze films: Hugh Jackman, Anne Hathaway, Amanda Seyfried, Helena Bonham Carter, Russel Crowe en Sacha Baron Cohen. Aangezien Anne hathaway is trouwens een van mijn favoriete actrices. Vorig jaar bekeek ik de nieuwste Batman film 'The Dark Knight Rises' met Anne Hathaway in één van de hoofdrollen. Daarom dat ik zeker ook één dezer dagen 'Les Misérables' zal gaan bezichtigen.
 
 
 
Op het internet staan tegenwoordig heel wat samenvattingen over de film maar persoonlijk vind ik ze nogal uitgebreid, dus daarom vertel ik zeer kort waarover het precies gaat: Het verhaal speelt zich af in Frankrijk. Het gaat grotendeels over Jean Valjean, een misdadiger die na 19 jaar dwangarbeid eindelijk wordt vrijgelaten. Hij probeert zijn leven weer op de rails te krijgen maar dit is niet gemakkelijk vanwege zijn verleden. Een aantal jaar later verandert hij zijn naam en lukt het hem zich op te werken tot eigenaar van een fabriek, ook wordt hij burgemeester van de stad Montreuil. In de fabriek werkt Fantine, een vrouw die een groot geheim met haar meedraagt... Zo, dat was het! Als je nieuwsgierig bent, ga dan zeker gaan kijken in de bioscoop want vanaf vandaag is deze film in de Belgische bioscoop te zien. Hieronder heb ik alvast een voorproefje van de film geplaatst....
 
 
 
 
 
♥ ♥ ♥
 
Wat vind jij van musicals?
Laat het me weten in de commentarenbalk :-)
Tot binnenkort.
 
 
XoXo, Kimberley
 
 


0 reacties:

Een reactie posten