Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

Cadeautip: LUSH valentijnscollectie




Dag allemaal!

Het is bijna zover: Valentijnsdag. Wat ik persoonlijk het leukst vind aan deze tijd van het jaar zijn de vele hartjes die in winkels en shoppingcentra hangen en het feit dat ik een valentijnstaart als verjaardagstaart kan kiezen ^_^. Mij leuk het alleszins fijn een aantal tips mee te geven om meer in valentijnsstemming te raken.  LUSH verkoopt sinds kort een aantal valentijnscadeaus. Alleen al de verpakking vind ik te schattig voor woorden. Kijk je even mee?



De eerste cadeautip die ik je voorstel is de 'Be Mine Cadeau' van LUSH die verkrijgbaar is voor €32.95. Zelf vind ik dit cadeau ideaal geschikt voor zowel mannen als vrouwen. Dit pakket bevat 3 producten:

♥ Willop Zeep
♥ Soft Coeur Massagebar
♥ Ro's Argan Bodyconditioner (45g)



'Heart of Gold' is een iets uitgebreider pakket en tevens ook het grootste en duurste dat LUSH aanbiedt. De grote hartendoos spreekt natuurlijk boekdelen. Dit lijkt me een ideaal geschenk voor iemand die eens goed in de watten wil gelegd worden. Je kan het kopen voor €49.95 en bevat de volgende producten:

♥ Sex Bomb Ballistic
♥ A French Kiss Bubble Bar
♥ The Comforter Bubble Bar
♥ Rock Star Zeep (in hartvorm)
♥ From Dusk 'Til Dawn Massagebar



Het laatste en kleinste pakket van de Valentijnscollectie heet 'Sexy Fun Times'. Ik geloof dat ik deze in de rekken zag liggen toen ik vorige week aan bezoekje bracht aan de winkel. Wat ik zo tof vind aan dit cadeau is dat het een kroket-achtig zeepje bevat dat bovendien kneedbaar is. Het doet me een beetje denken aan de wedstrijd 'Ketnetkroket' waar ik vroeger naar keek op Ketnet. Anyway voor €19.95 heb je dit:

♥ Tender Is The Night Massagebar
♥ Roze Fun



♥ ♥ ♥ 

Nu wordt het tijd voor een douche inclusief
LUSH producten natuurlijk!
Tot snel!

XoXo, Kimberley

0 reacties:

Een reactie posten