Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

Carly Rae Jepsen: Top 3 make up looks



Hey allemaal,

Gisteren ben ik met mijn vader de nieuwste musicalfilm Les Misérables gaan bekijken. Door de gezellige drukte in de cinemazaal ontstond er een aangename sfeer. De film was alleszins zeker zijn geld waard. Er kwamen heel wat emotionele stukken in voor (vooral naar het einde toe) en ook de zang sprak me zeer aan. Ik was vooral verrast door de zangstem van Russel Crowe en Eddie Redwayne. Russel's stem past perfect bij zijn rol, Javert, en Eddie Redwayne (Marius in de film) verraste me dan weer door zeer hoge en lage noten te bereiken. Maar waarover ging ik nu weer spreken in deze blogpost? Ah ja juist de make up looks van Carly Rae Jepsen. Het is eigenlijk al lang geleden dat ik nog eens zo'n gelijkaardig artikel schreef. Carly Rae Jepsen, de inmiddels bekende Canadese zangeres van o.a. 'Call me maybe', heeft een zeer interessant uiterlijk: Donkerbruin haar met een lichte huid en blauwe ogen. Het heeft iets mysterieus, maar tegelijkertijd ook iets sexy. Hieronder heb ik aantal zeer mooie foto's geplaatst van Carly die haar gezicht mooi doen uitkomen...



3





2




1






♥ ♥ ♥

Wat vind jij de mooiste make up look?
Nog een fijne zondagmiddag gewenst!

XoXo, Kimberley

0 reacties:

Een reactie posten