Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

Found: The perfect cowboy boots

 
 
 
Dag iedereen!
 
Het is alweer maart zeg! Het duurt niet lang vooraleer Lente en Pasen weer voor de deur staan. Toch ben ik door de koude temperaturen hier nog altijd niet mee bezig. Meer nog, ik heb onlangs laarsjes gekocht. De 2de keer al, want in oktober vorig jaar deed ik dat ook al. Deze keer had ik ze niet echt nodig maar aangezien ik al een tijdje naar dé perfecte cowboy boots zocht, moest ik deze inslaan. Eigenlijk had ik niet echt een extra paar laarzen nodig, maar uiteindelijk ben ik ook een vrouw hè...
 
Ik zag ze staan toen ik vorige donderdag een aantal zaken in orde bracht in het centrum van Gent. Toen ik van de Vrijdagsmarkt naar de Veldstraat liep, passeerde ik o.a. de Shoe Discount. De shoenen met korting kon je al van op een afstand zien wat mij te nieuwsgierig maakte om de winkel zomaar te negeren. Eenmaal binnengekomen merkte ik dat de collectie met korting eigenlijk niet veel voorstelde, maar na enkele minuten zag ik dan deze laarzen staan. Ik zocht eigenlijk al een tijdje naar de perfecte cowboy boots: zwart, niet te lang, glanzende finish maar toch vrij sober. Voor zo'n €40 waren ze van mij. Weinig geld voor schoenen die niet afgeprijsd stonden :-). Ze moesten gewoon even getoond worden, vind je niet?
 
 
♥ ♥ ♥
 
Heb jij ook leuke cowboy boots?
Alvast een fijne zondag gewenst!
 
XoXo, Kimberley
 


0 reacties:

Een reactie posten