Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

Make up flaters: de belangrijkste op een rijtje



Dag iedereeen!

Onlangs werd ik 20 jaar, wat wil zeggen dat ik me al ongeveer 4 jaar regelmatig opmaak. In die 4 jaar heb ik al veel opgestoken van make up, soms door advies maar soms ook door flaters. Ik herinner me nog mijn eerste bronzer die ik kocht. Meteen na dat ik ermee thuis kwam, probeerde ik hem uit.... in slecht daglicht. Het resultaat: Tja dat kan je wel raden denk ik. Gelukkig blijven make up flaters vrij beperkt bij mij, waarschijnlijk komt dat ook wel door door ervaring beter te weten wat bij me past. Als je zelf al grote, maar dan echte GROTE fouten hebt begaan, geen paniek! Je bent niet de enige. Zelfs celebrities hebben er al mee te maken gehad. De grootste en meest voorkomende make up blunders heb ik eens op een rijtje gezet...



Lindsay Lohan beging hier de fout haar bronzer niet te vervagen met een borstel. Ook is de bronzer eigenlijk te donker voor haar bleke/lichte huid.



Valse wimpers zijn mooi, maar trop is trop. Jennifer Love Hewitt had hier geen rekening mee gehouden blijkbaar.



Hier zie je duidelijk dat Kate Hudson voor een te lichte tint foundation heeft gekozen.



Is het zweet op Gwyneth Paltrow's gezicht, of heeft ze juist last van een vette huid? Als dat laastste hier het geval is, heeft ze waarschijnlijk geen poeder gebruikt om een glanzende huid te voorkomen.



Het gebeurd echt niet veel dat Selena Gomez de mist ingaat. Hier deed ze dat dus spijtig genoeg wel. Selena heeft voor deze make up look een te lichte concealer gebruikt.



Eerder konden we al zien dat Gwyneth Paltrow waarschijnlijk te weinig/ geen poeder gebruikt heeft, Nicole Kidman verkrijgt dan weer het tegenovergestelde effect.



Demi Lovato heeft de laatste tijd nogal veel geëxperimenteerd met make up is me al opgevallen. Op zich niets mis mee, alleen vind ik dat haar wenkbrauwen bij deze look te zwaar aangezet werden met een potlood.



Dit is Jennifer Lopez van zo'n 10 jaar geleden. Niet de meest geslaagde look vind ik. Hetgene wat me er waarschijnlijk nog het meest aan stoort, is de te lichte lipstick die totaal niet bij haar huidskleur past.


♥ ♥ ♥
Zo zien we maar, niemand ziet er altijd op z'n best uit :-)
Tot binnenkort!

XoXo, Kimberley

0 reacties:

Een reactie posten