Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

How to erect a bedroom: organizing & decorating ideas



Hey allemaal!

Mijn moeder en ik verhuizen binnenkort...weer. Door omstandigheden kan het nu eenmaal niet anders. Gelukkig is het amper 2km verderop, dicht in de buurt van mijn meter (of mémé zoals ik haar altijd noem). Daardoor kijk ik eigenlijk wel uit naar de dag van de verhuis. Het is ook een rustigere buurt dan waar ik nu woon dus een veel mooier uitzicht vanuit m'n kamer. En laat het ons nu vooral hebben over mijn toekomstige kamer. Een kamer is voor mij namelijk het belangrijkste deel van een woning. Eindelijk een kamer die niet klein te noemen is. Hiermee zal ik veel meer kunnen doen dan met mijn huidig kamertje van 3 bij 2 meter. Daarom ben ik dezer dagen al volop op zoek gegaan naar ideeën om mijn nieuwe kamer in te richten. De voornamelijkste zaken waarmee ik rekening houd bij het inrichten van de kamer is: de ruimte die je nodig hebt om gerief op te bergen (kledij, schoen, scrijfgerief, boeken,..). Op het internet heb ik alvast een heel aantal ideeën gevonden die me kunnen  helpen. Ik vond enkele ideetjes zo tof, dat ik ze absoluut eens wilde tonen....



Hieronder heb ik een aantal foto's geplaatst om jou een idee te geven wat ik graag zou willen doen met mijn kamer. Aan de hand van de foto's zal je merken dat organisatie heel belangrijk is. Niet alleen omdat ik dat wil, maar ook omdat ik van plan ben mijn hondje Caprice vaker op mijn kamer toe te laten. En Caprice op de kamer = gerief goed wegsteken....


Ja ik weet het, ik slaap alleen, maar ik wou jullie toch dit tof stapelbed laten zien....


Deze slaapkamer heeft een zeer rustgevende uitstraling. Vooral het frisse wit spreekt me enorm aan...


Deze is voor mij de mooiste foto van een slaapkamer dat ik heb gevonden. Het raam doet me denken aan het raam van mijn toekomstige kamer. Vooral de roze details vind ik heel leuk gevonden...




En deze foto's zijn een aantal ideetjes om bureaugerief goed op te bergen....






♥ ♥ ♥

Door deze voorbeelden zit ik alvast boordevol ideeën ;-)
Ik zal mijn nieuwe ingerichte kamer ergens in de loop
van de maand mei tonen aan jullie.

Tot de volgende!

XoXo, Kimberley

0 reacties:

Een reactie posten