Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

Beauty en Fashion tag: Zou je liever....

 

  
Hey allemaal!
 
Jammer dat het nog altijd zo koud is voor de tijd van het jaar. Stilaan kijk ik echt wel uit naar mijn wekelijkse fietstochtjes door de landelijkere gebieden in het Gentse. Tja, dat zal nog even wachten worden vrees ik. In de tussentijd hou ik me dan ook bezig met andere dingen. Dit weekend heb ik al een aantal kasten leeggemaakt. Daardoor stapelen de dozen hier in huis al snel op natuurlijk. Iets dat ik alleszins nog niet te snel zal opbergen is uiteraard mijn makeup. Ik zat er dan ook aan te denken om een beauty tag voor jullie te posten...
 
1. Zou je liever al je lipsticks, lipgloss, mascaras en eyeliners kwijtraken of je paletten en oogschaduw kwijtraken?
 
Daar hoef ik niet lang over na te denken. Voor geen geld van de wereld wil ik mijn paletten en andere oogschaduw verliezen. Welke makeup junk verliest er nu eigenlijk make up?
 
2. Zou je liever al je haar afknippen of nooit meer in staat zijn het te knippen?
 
Niet dat dat gezond is, maar ik zou liever voor de tweede optie gaan. Ik spaar nu al een tijdje voor lang haar en heb onlangs nog extensions gekocht, dus mijn haar is me zeer veel waard!
 
3. Zou je liever rooskleurige wangetjes hebben of koraalkleurige wangetjes?
 
Ik vind beide kleurtjes wel leuk. Misschien roze in de winter en koraal in de zomer.
 
4. Als je over €1000 zou beschikken, zou je dan liever het geld spenderen aan kledij of makeup?
 
Oei, dat is niet gemakkelijk! Ik vind het alletwee zo tof. De meesten onder ons  zouden meer uitgeven aan kledij dan make up. Bij mij is dat meestal ook het geval, dus laat die €1000 toch maar naar kledij uitgaan.
 
5. Zou je liever lipstick willen aanbrengen als eyeliner of eyeliner als lipstick?
 
Da's op z'n minst gezegd een zeer bizarre vraag. Ik zou voor de 2de optie gaan aangezien de eerste mij vrij onmogelijk lijkt lol....
 
6. Zou je liever uitstluitend shoppen bij MAC of bij H&M?
 
Eigenlijk heb ik nog nooit geshopt bij de MAC alhoewel ik dat zeer graag in de toekomst eens zou willen doen. En de H&M, tja een droom van een winkel natuurlijk. Voor het moment dus toch liever uitsluitend shoppen bij H&M.
 
7. Zou je liever één oogschaduw of één lipstick willen gebruiken voor de rest van je leven?
 
1 Oogschaduw uiteraard!
 
8. Zou je liever winterkledij dragen in de zomer of zomerkledij in de winter?
 
Zomerkledij in de winter want dat doe ik nu ook regelmatig. Zo gek is dat eigenlijk niet hoor. Vaak draag ik een zomerjurk met daaronder nylonkousen en erbovenop een gilet. Klaar!
 
9. Zou je liever donkere nagellak of Lichte nagellak het hele jaar door dragen?
 
Misschien eerder lichte nagellak (huidkleurig) aangezien dat beter te combineren valt met je makeup en kledij...
 
10. Zou je liever je haar heel de tijd in een knotje dragen of in een paardenstaart?
 
Als mijn haar vettig is, durf ik het weleens te dragen in een knotje, maar dat doe ik dus alleen als ik mijn haar zoveel mogelijk wil wegsteken. Een paardenstaart vind ik persoonlijk veel verzorgder.
 
 
 
♥ ♥ ♥
 
Zo dat was het dan! Deze tag vond ik op het internet op de blog van FrmHeadToToe.
Nu nodig ik jou uit deze tag ook eens te beanwtoorden :-)
 
 
Alvast een fijne paasmaandag gewenst!
 
XoXo, Kimberley
 
 


0 reacties:

Een reactie posten