Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

I ♥ Summer Tag

 
 
Goedemiddag allemaal!
 
Niets beter dan de week te beginnen met een nieuwe blogpost. Vorige week heb ik een aantal leuke tags bekeken van enkele beautyvloggers waaronder de 'colours of the Rainbow tag'. De meeste tags waren zeer tof om te lezen, het geeft een goed beeld van wie de persoon achter de tag is. Altijd leuk om te weten, dat schept namelijk een band na een tijdje. Onder de tags zat ook een I♥Summer Tag, waarschijnlijk de leukste tag die ik tot nu toe heb gelezen. Leuk genoeg om hem nu alleszins zelf te doen. Daar gaan we!
 


1.Wat is jouw favoriete nagellak voor deze zomer?
Ik geef toe dat het dringend eens tijd wordt dat ik nagellakjes ga kopen, want dat is nu ondertussen toch al een goed jaar geleden. Anyway, mijn favoriete nagellak is zeker 'Miss Sweety' van GOSH. Het is een nude nagellak. Zeer simpel, geen speciale finish ofzo. Perfect voor elke gelefgenheid!
 

 
2. Wat is jouw favoriete lippkleur deze zomer?
Ik ben dol op de ultimate colour lipsticks van Catrice, dus zeker ééntje van die collectie. Hmmm... waarschijnlijk Frozen Rose (130). Dat is een fel lichtroze lipstick. Deze lipstick is trouwens zeer hydraterend voor je lippen.
 
3. Toon ons jouw favoriete zomerjurk.
Dat is deze donkerblauwe jurk van C&A. Het is een zeer nauwaansluitend kleedje aan je bovenlichaam (zoals een korset), en loopt mooi uit vanaf je heupen. Qua model heeft het lichtjes wat weg van een prinsessenkleed, maar het is simpeler. Met mijn niet al te grote lengte (1.60m) komt het kleedje tot net op mijn knieeën, de perfecte lengte voor mij.
 

 
4. Wat is jouw favoriete zomeraccessoire?
Een opvallende, brede armband of een bangle zoals ze dat noemen. Gisteren droeg ik een lichtblauwe en een donkerblauwe bangle samen dat goed pastte bij mijn muntkleurige/lichtblauwe blouse...
 
5. Naar welke zomertrends kijk je het meest uit dit jaar?
Op gebied van kledij ben ik helemaal te vinden voor de contrasterende strepen in blousejes of jurken. Bij de makeup kan ik absoluut geen nee zeggen tegen fuchsia lipstick.
 

 
6. Wat is jouw favoriete kaars voor in de zomer?
Wel aangezien ik nog maar sinds een goede maand ben verhuisd, heb ik nog niet de tijd genomen mijn kamer van een geurkaars te voorzien. Wel ben ik vorige week vrijdag inkopen gaan doen met mijn mama in de Carrefour. Daar heb ik wel heel even de tijd genomen om aan een kaars te ruiken, en ik geloof dat de oranje variant (die met sinaasappel) mij het meest beviel.
 
7. Wat is jouw favoriete parfum?
Wel, ik ben volop bezig daarachter te komen, maar op dit moment gaat mijn zoektocht nog altijd voort. Als ik er één gevonden heb, zal ik hem zeker eens tonen.
 

 
8. Hoe ziet het zomerse weer eruit waar jij woont?
Meestal droog met af en toe wat zon, voor de rest meestal rond de 20 à 23°C gemiddeld. Vandaag bijvoorbeeld is het zo'n 17°C terwijl het er nogal regenachtig uitziet. Vorige week was het dan weer drukkend warm (28 à 30°C). Tja, hier in België gaat dat op en af...
 
9. Wat is jouw favoriete onderdeel aan de zomer?
De zon die niet snel ondergaat. Dat maakt de avonden zeer gezellig, vooral als de warmte nog even blijft nazinderen. Fietsen in de zomer is door het zachte weer ook een stuk aangenamer...
 

 
10. Wat zijn jouw plannen voor deze zomer?
Eerst en vooral zeker nog eens mijn nicht en haar ouders bezoeken in het verre Handzame (deelgemeente van Kortemark, in West-Vlaanderen). Ook ga ik heel zeker nog eens met een vriendin of mijn papa naar Antwerpen voor een shoppingtrip want het begint weer te kriebelen!
 
 
♥ ♥ ♥
Zo dat was het zo'n beetje.
Feel free om zelf een I ♥ summer tag te doen op jouw blog.
Ik wil hem graag eens lezen!
 
XoXo, Kimberley
 


0 reacties:

Een reactie posten