Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

Rihanna's Collection For MAC

 

Dag allemaal!

Rihanna was eerder deze maand (5 en 6 juni) in ons land voor een optreden in het Sportpaleis. Ik was er niet bij maar misschien maar goed ook. Het optreden werd bestempeld als 'barslecht' en 'absoluut zijn geld niet waard'. Jammer maar gelukkig heb ik ook goed nieuws te melden over haar. De zangeres uit Barbados heeft namelijk samengewerkt met hét makeup merk van het moment: MAC. Het resultaat mag er zijn. Een limited edition collectie dat 3 lipsticks en 2 gezichtsproducten bevat. Ik vertel je er graag meer over...


 
Van links naar rechts: Bronzer blush duo 'Hibiscus Kiss', Lipstick 'RiRi Woo', Lipstick 'Heaux', Lipstick 'Vivid Lavender' en Lustre drops 'Barbados Girl'. Persoonlijk ben ik vooral te vinden voor de twee laatste producten. Het effect van Lustre drops, glanzende jukbeenderen, vind ik supermooi. En die lila lipstick, ja, dat maakt je makeup look simpelweg af. De collectie zal verkrijgbaar zijn vanaf 20 juni (in de middag), maar enkel online. Snel zijn is dus de boodschap. En nu we over MAC bezig zijn, het wordt echt wel tijd dat ik die MAC winkel hier in Gent eens binnen ga. Misschien maak ik er een kleine shoppingtrip van met mijn moeder. Dat zou fijn zijn...
 
 
♥ ♥ ♥
In de volgende blogpost zal ik jullie mijn opinie geven
over twee foundations die ik onlangs kocht :-D
Tot snel!
 
XoXo, Kimberley

 


0 reacties:

Een reactie posten