Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

Beautyhaul May 2013 :-)

 
  
Hey allemaal!
 
Het was alweer een aantal maandjes geleden dat ik nog beauty-inkopen ben gaan doen. Dus kreeg ik weer een knagend gevoel dat wenstte dat ik me zo snel mogelijk naar een winkel begaf, en dat deed ik dus afgelopen donderdag. Ik moest dringend een aantal producten vervangen omdat ze bijna leeg waren, maar was ook benieuwd naar -voor mij- nieuwe producten zoals het 'absolute nude palette' van Catrice en een aantal drugstore foundations. Voor mijn aankopen ben ik voornamelijk bij HEMA, Kruidvat en Di binnengestapt....
 

Eerste halte: HEMA. voor de verandering ben ik eens binnengegaan in de HEMA in het centrum van Gent. Hier moest ik zijn voor het vervangen van mijn makeup reinigingsproducten. De 'Cleansing milk' voor gecombineerde/vette huid gebruik ik de laatste maanden constant en aangezien ik hier dubbel en dik tevreden over ben, kocht ik hem een tweede maal. De 'Really refreshing tonic' van HEMA is eigenlijk compleet nieuw voor mij maar toch geef ik deze een kans. Wat ik zo tof aan dit product vind is dat je zeer goed kan zien waar hoeveel product er nog precies in zit. Het kleine flesje dat je in het midden van de foto ziet is een gratis product. Blijkbaar loopt er momenteel een actie bij HEMA waarbij, als je 2 reinigingsproducten koopt, je een mini product (shampoo, reiniger, olie) gratis krijgt. Mooi meegenomen.
 

 
Na de HEMA volgde het Kruidvat. Hier pikte ik het nude palette op van Catrice. Eerder had ik al een review over dit product gelezen van een Nederlandse blogger, die zeer goed meeviel. Kopen dan maar dacht ik zo. Verder merkte ik dat de lipstickcollectie van Catrice was uitgebreid met 1 specifieke neutrale lipstick: 'Hey Nude!'. Deze lipstick deed me meteen denken aan 'Be Natural' uit dezelfde collectie, alleen is 'Hey Nude' iets meer aan de roze kant. Te mooi om te laten liggen. Nadien stapte ik nog snel even de Di binnen om een zoveelste Fit me concealer van Maybelline te kopen -Ben dol op dit product!- en 2 foundations uit te testen: 'Dream Satin Liquid Foundation' (in 21 Nude) en de 'Superstay 24hrs Foundation' (ook in 21 Nude), beide van Maybelline. Over deze foundations volgt ongetwijfeld een review :-).
 
 
Ook dit product ging ik halen bij Kruidvat: de 'Heat Protect Styling-Spray' van Syoss. Op dit moment gebruik ik een gelijkaardig product van Schwarzkopf (die trouwens bijna leeg is) maar wou graag voor de verandering iets nieuws, vandaar. Ook hierover volgt binnenkort een review.
 
 
♥ ♥ ♥
 
Wat vinden jullie trouwens van de nieuwe look van mijn blog?
Leuk hé?
 
XoXo, Kimberley



1 opmerking: