Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

Sleek's Candy collectie + Winactie!

 
 
Hey beautyliefhebbers!
 
Sleek is behoort ongetwijfeld tot mijn top 3 van favoriete makeup merken. Vooral hun oogschaduwpaletten en blush sprringen er keer op keer uit. Zo is dat bij hun nieuwste collectie niet anders: Candy noemt het. De knallende kleurtjes die terug te vinden zijn in de producten liegen er niet om, ze zijn inderdaad om op te eten. In deze collectie bevinden zich 1 blushpalette, 1 oogschaduwpalette en 1 pout paint...
 
 
Dit oogschaduwpalette heet I-Divine I-Candy en verkrijgbaar voor €9.99
 
Het Blush by 3 palette van deze collectie draagt de naam Sweet Cheeks. Deze kan je kopen voor €12.99.

 En als laatste product hebben we nog de pout paint in LOL-LIP-POP (snap je 'm?), voor zo'n €6.99
 
 

Ik vind persoonlijk dat het oogschaduwpalette iets zeer fel gekleurd is, een aantal kleurtjes liggen net uit mijn comfort zone. Maar al bij al neemt dat niet weg dat het een prachtig palette is. Dit palette bevat trouwens zowel matte of satijnen oogschaduws. Een leuk mengelmoesje, dat heb ik graag. Het blushpalette lijkt me zeer tof. Perfect voor een zonnige zomerdag! Van de pout paint kan ik zeggen dat de kleur alvast veelbelovend is, fuchsia is trouwens één van mijn  lievelingskleuren. Alleen heb ik geen idee wat een pout paint precies inhoudt. Ik hield het tot nog toe alleen bij lipsticks en lipglossjes. Misschien eens uitproberen?
 
 
Win de collectie!
 

 


 
 Wat een leuk inititiatief van Enchantra is dit. Ik doe alvast mee! Hier kan je naar de Facebook pagina gaan. Als je niet kan wachten kan je collectie ook gewoon kopen op de volgende webshops:

Sleek makeup
Boozyshop
Enchantra

♥ ♥ ♥
 
Tot de volgende!
 
XoXo, kimberley
 



0 reacties:

Een reactie posten