Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

PRIMARK: Binnenkort in Gent

 
 
 Dag allemaal!
 
Hoera! PRIMARK, de Ierse modeketen die eerder al verschillende vestigingen in West-Europa heeft geopend, opent er binnenkort ook ééntje in Gent! En niet zomaar een winkel, het wordt een zeeeer ruime winkel van maar liefst 4500m² groot. Na Luik (die opende in 2009), krijgt Gent er dus binnenkort weer een hele toffe winkel bij. De opening staat gepland tegen September 2014 en zal plaatsvinden in het winkelcenter in wording, aan de vrijdagsmarkt.Voor de fashionista's die PRIMARK toevallig nog niet kennen: Deze hippe kledingketen staat gekend voor zijn grote collectie aan kleine prijsjes en gaat gemakkelijk de concurrentie aan met o.a. Forever21 en H&M...
 

Ik ben heel blij dit nieuws te mogen aankondigen, ook al ken ik dit merk nog maar sinds dit voorjaar. Het valt me alsmaar meer op dat Gent de laatste tijd heel wat interessante winkels te bieden heeft. Eerst MAC, dan LUSH en nu dit. Leuk om te weten dat ik steeds vaker dicht bij huis kan gaan winkelen en niet al te veel meer hoef te gaan naar Antwerpen, alhoewel Antwerpen ook wel de moeite waard blijft. PRIMARK verkoopt naast dameskledij ook herenkledij, lingerie, badmode, accessoires, schoenen, en huisdecoratie. Ik heb nu al het idee dat de winkel me dat Wauw!-gevoel gaat geven zoals toen ik de Forever21 voor de allereerste keer binnenging. Grote ketens zijn nu eenmaal zo overweldigend en moet je dus eens gezien hebben! Om jullie warm te maken heb ik alvast een aantal foto's van de zomercollectie 2013 opgezocht...
 




 

 
Sinds begin deze maand is PRIMARK ook te vinden bij de webshop Asos. Daar kan je nog veel meer PRIMARK artikelen gaan bekijken. Zeker eens doen! Ik houd je binnenkort ook nog op de hoogte over meer nieuws omtrent de opening... 
 
 
♥ ♥ ♥
Dank je wel om mijn blog eens te bezoeken!
Tot binnenkort :-)
 
XoXo, Kimberley


 



0 reacties:

Een reactie posten