Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

Review: Tangle Teezer Aqua Splash




Hey daar!
 
Zeker in de zomer vind ik het belangrijk je haar goed te verzorgen. Je haar wordt immers een stuk meer blootgesteld aan de zon dan anders en ook het (zee)water doet je haar geen goed. Af en toe en haarmasker kan dus geen kwaad. Een aantal maanden geleden kocht ik een speciale borstel die je ook in de douche kan gebruiken, waarmee ik supergraag mijn haar behandel. Zo gebruik ik dit ook vaak om mijn haarmasker/ conditioner goed te verdelen. Deze borstel is zo makkelijk in gebruik dat het me verbaast dat ik niet eerder een review hierover heb geschreven. Dit leek me dan ook het ideale moment om de Tangle Teezer: Aqua Splash voor te stellen...
 


Mijn zoektocht naar een goede borstel is eigenlijk begonnen toen ik besloot extensions te kopen. Aangezien mijn extensions bestaan uit echt mensenhaar, leek het me een goed idee deze extra goed te verzorgen. Zo weinig mogelijk schade en knopen dus! Daarom zocht ik regelmatig naar borstels/kammen die dit konden waarmaken. Het duurde ik niet lang voor ik bij een de Tangle Teezer uitkwam. Deze borstels komen in veel vormen en kleuren voor. Mijn oog viel op één bepaalde soort: de Aqua Splash Tangle Teezer. Ik was geïnteresseerd in deze borstel en sprak er dan ook over met mijn kapster. Toevallig bleek zij die borstel ook te verkopen. Wat een toeval was me dat. Ik heb hem dan maar meteen bij de kapper zelf gekocht voor zo'n €19. Persoonlijk vind ik dat veel geld, dus ik verwachtte er toch vrij veel van. Eenmaal thuisgekomen probeerde ik eens uit op mijn extensions. Dat ging vlot. Je kan heel gemakkelijk het haar doorkammen. Ook mijn eigen haar, wat vrij dik en golvend is, had hier geen problemen mee. 'Had ik dit maar eerder ontdekt!' Dacht ik meteen. Als klein meisje kreeg ik immers al snel knopen in mijn haar. Pijnlijk! Deze borstel is niet pijnlijk voor je haar doordat de 'haartjes' een andere grootte hebben. Aangezien ik mijn extensions nu veel minder gebruik, borstel ik er vooral mijn eigen haar mee. Deze borstel is gemaakt van hard plastic dus hem gebruiken in de douche kan ook geen kwaad. Dit is kort samengevat wat ik ervan vind.
 
+ Leuke vorm
+ Gemaakt van stevig plastic
+ Borstelen zonder pijn!
+ Verkrijgbaar in leuke kleurtjes
+ Makkelijk te onderhouden
+ Ook geschikt voor in de douche
 
- Moeilijk te verkrijgen in de winkel
- Prijs (afhankelijk van waar je hem koopt)
 
 
Deze borstel kan je vinden bij:
○ De Kapperszaken
 
 
♥ ♥ ♥
Geniet nog van jouw zondagavond.
Dat zullen ik en Caprice ook doen :-)
 
XoXo, Kimberley
 
 

0 reacties:

Een reactie posten