Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

Stila Festival of Color collection

 
 
Hey allemaal!
 
Als ik aan zomermakeup denk, denk ik aan frisse, kleurrijke makeup. Aangezien ik het in de zomer vaak simpel hou, ben ik vooral te vinden voor een opvallend lijntje onder mijn ogen of een voor zichzelf sprekende lipkleur. De nieuwe zomercollectie van Stila, Festival of color, voldoet hier dan ook absoluut aan mijn verwachtingen. Hun nieuwe collectie bevat een aantal eyeliners, lipglazes, lipliners en pigmenten. Stila is een merk dat me de laatste tijd steeds meer en meer weet te bekoren, en ik laat jullie zien waarom...
 

Bovenste rij: Center Stage - Encore - Finale - Lyric - Acoustic. Onderste rij: Indie - Melody - Tie Dye - Groupie - Light show
 
Deze pigmenten/ oogschaduws lijken me meteen de interessantste producten uit de collectie. Valt het je trouwens op dat deze kleurtjes sterk lijken op de mineralize oogschaduwen van MAC? Oké misschien niet helemaal maar toch...
 

Ook de lipglazes van Stila mogen er zijn. Links heb je Music Festival, rechts Road trip.
 

 

Deze leike lipbalms worden afterglow lip colors genoemd. Waarom? Wel deze lipbalm lijken misschien heel gewoontjes maar in het donker lichten ze op, net zoals de lipstick die Nicki Minaj in de videoclip 'Super Bass' droeg. Ik heb even snel een foto opgezicht om jullie het effect te laten zien...
 
 
Leuk hé!
 

 
En speciaal voor de zomer werd de waterproof liquid liner collectie en smudge stick collectie uitgebreid met 1 knallend kleurtje: Turquoise. Dit lijkt me heel fijn in combinatie met dezelfde kleur nagellak. 
De Festival of color collectie is o.a te koop bij:
 
Sephora
 
♥ ♥ ♥
 
Welk product interesseert jou het meest?
Tot de volgende!
 
XoXo, Kimberley
 

0 reacties:

Een reactie posten