Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

Haul: Médiacité Luik

 

Hey iedereen

Eerder heb je al een aantal foto's kunnen bekijken van mijn uitstapje naar Luik met mijn vader. Natuurlijk heb ik ook een aantal spullen meegebracht, ook al was het geen must veel te shoppen. De intentie van de uitstap was simpelweg winkels opzoeken die niet in mijn thuisstad (Gent) te vinden zijn. Ik ben meerdere zaken binnengegaan waaronder de expo die een aantal jaar geleden is verdwenen uit mijn stad, maar alleen in de volgende winkels heb ik wel degelijk iets gekocht...
 




 
First stop: JUMEX. Hier nam ik deze leuke koraalroze sneakers mee. Sneakers zijn absoluut niet meteen mijn favoriete soort schoenen, maar ik wou toch graag een simpele versie in huis halen om te combineren met casual outfits. Het is eens wat anders dan sandalen. Ik heb ze al 1 keer gedragen en natuurlijk zaten ze meteen goed. De zwarte portemonnee met slangenleerstructuur komt zeer goed van pas. Mijn huidige portemonnee is namelijk al 8 jaar oud en dat is eraan te zien...
 

 
Op weg naar Primark kwam ik deze leuke winkel tegen: Claire's. Ze verkopen er heel leuke makeuptasjes. Ik wou er bijna eentje meenemen toen ik me realiseerde dat ik dat eigenlijk niet nodig had. De uilenketting is het eerste dat heel tof vond. Verder vond ik een schattige lippenbalsem van Hello Kitty (met aardbeiensmaak), de bronzing kit en een klein palette met 5 glanzende kleurtjes.
 

Dit is hoe de bronzing kit er uit ziet als je hem opent. links heb je een vierkant spiegeltje met daarnaast een blushborstel en 2 sponsapplicators (wat ik toch nooit zal gebruiken), in het midden een bronzer met veel glans, een lichtroze blush en een lichtroze lipgloss. Helemaal rechts vind je nog 10 kleurtjes die grotendeels warme tinten zijn (olijfgroen, beige, goudbruin, enz...) Ik heb nog nooit een bronzer gezien met zoveel glans! Aangezien ik hier niet dol op ben, zal hij perfect te gebruiken zijn als oogschaduw.


Ook verkoopt Claire's veel van deze palettejes maar dan in verschillende kleurtjes. De meeste vond ik nogal fel, maar deze kleuren vond ik perfect; een leuke mix van roze, koraal, oranje en een aantal highlighters...


Dit zijn mijn aankopen van Primark. Voor de één of andere reden zet blogger deze foto's horizontaal ipv verticaal. Anwyay... Gilets behoren tot mijn favoriete kledij aangezien ze heel het jaar door makkelijk te combineren zijn, ze je outfit kleur geven én ze natuurlijk aangenaam zacht voelen. Een groene gilet had ik nog niet dus vandaar deze.


Oversized shirts draag ik nog altijd veel te weinig. Waarschijnlijk komt dat omdat ik ze moeilijk kan combineren met mijn veelgedragen rokjes. Deze grijze shirt met strepen is met zijn €8 zeker het kopen waard... en hij was niet eens afgeprijsd.

 
Mijn favoriete aankoop van in Luik is zonder twijfel deze zwart-wit klassieke jurk van Primark. Echt ongelooflijk dat deze maar €17 heeft gekost en ook dit artikel was niet afgeprijsd. Ik heb geen enkel kledingstuk gepast dus was de juiste maat vinden een gok en zeker aangezien ze deze niet hadden in mijn maat. Eenmaal thuisgekomen ondervond ik dat het kleedje een klein beetje te groot is. Even naar de klerenmaker ermee en dat is opgelost :-).
  

 
Een half uurtje voor we vertrokken wou ik absoluut nog even de New Look binnen. Kleren proberen zat er niet in door de tijdsdruk maar accessoires bekijken ging nog net wel. Natuurlijk was ik verkocht bij het zien van al die lange uilkettingen dus die moest ik hebben. De diamanten hartjesoorbellen en hartjeskettingen waren ook mooi meegenomen.
 
 
♥ ♥ ♥
 
Geniet van jouw weekend!
In welke stad ga jij deze zomer eens goed winkelen?
 

 XoXo, Kimberley
 
 



0 reacties:

Een reactie posten