Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

Enchantra Beauty Haul ♥

 
 
Hey allemaal!
 
Ik denk niet dat ik dit al had vermeld in een eerdere post, maar onlangs heb ik voor de allereerste keer een aantal beautyproducten besteld bij de Nederlandse webshop Enchantra. Aangezien er problemen waren opgedoken bij de bestelling (een nagellak die ik besteld had, bleek plots niet meer op voorraad te zijn) heeft het een ruime week geduurd voor het toekwam. Vorige week dinsdag was het dan zover. Mijn pakje stond al aan de deur toen ik net met Caprice een wandeling wou maken. Mijn geluk kon niet op! Voor de verandering heb ik vooral nagellak gekocht, en nog geen klein beetje ook. Here it is...
 

 


Zo zag de doos eruit toen ik hem opende: Goed gevuld met producten en stukjes piepschuim. Zoals vaak bij het bestellen op een webshop, zat er een bedankkaartje bij...


Beginnen zal ik doen met de gezichtsproducten. Eerder was ik al gekend met de beautyblender, een sponsje dat ontworpen is om op een efficiënte manier te gebruiken voor concealer, foundation, enz... Door de prijs heb ik lange tijd getwijfeld (Deze kost normaal rond de €20), maar nu er Solden zijn bij Enchantra heb ik hem toch kunnen kopen voor €13.95. ik en mijn mama hebben er eens aan gevoeld. Het voelt een beetje aan als marshmallows, geen doodgewone spons dus!


Dit zijn mijn 2 nieuwe sleek paletten nog verpakt in hun doosje. Oh wat hou ik toch van deze paletten! De pigmentatie spreekt keer op keer boekdelen...

 
Links heb je 'Showstoppers', rechts 'Au Naturel'


Wat leuk dat ze er dit maal namen bij hebben geplaatst. Dat ben ik bij deze paletten nog niet tegengekomen. Zoals je kunt zien bevat de bovenste rij lichte kleuren, de onderste zijn een stuk donkerder. Dit palette heeft een mengeling van matte en satijnen finishes.


Showstoppers is een iets gedurfder palette dat veel donkere kleuren bevat, zoals paars, donkerblauw, Donkerbruin, zwart, wijnrood en een aantal grijstinten. Ook dit palette heeft een mooie selectie van matte en satijnen finishes. Voor de geïnteresseerden: dit palette is limited edition, dus niet te lang wachten als je deze in huis wil halen...


Nu over naar de nagelproducten. Nagellak kopen is iets wat ik zelden doe. Raar eigenlijk want zo'n creatieve geest als ik kan hier nochtans heel wat mee aanvangen. Ik heb dan ook besloten me iets meer op nagellak te gaan toespitsen. Toen ik destijds op de webshop van Enchantra surfte, was ik zeer blij te zien dat ze ook China Glaze nagellak verkopen. Ik heb hier enorm veel positieve dingen over gehoord. Dit merk staat vooral bekend om zijn zeer ruime collectie aan felle kleurtjes. Dat spreekt me zeer aan. Ik heb me dan ook niet ingehouden voor de eerste keer wat nagellakjes van dit merk in te slaan...

 

Van links naar rechts: Pink Plumeria - Itty, Bitty & Gritty - It's Poppin'
 
 
Pink plumeria kocht ik simpelweg omdat de Plumeria mijn lievelingsbloem is. Alles geïnspireerd op deze mooie, exotische bloem is altijd een grote plus bij mij. Ook postte ik eerder een artikel over de nieuwe trend: getextureerde nagellak. Hier wou ik graag een vervolg aan koppelen, daarom kocht ik deze Itty, Bitty & Gritty van China Glaze. Als het aan mij lag had ik ook 'Of Coarse', de blauwe nagellak van de getextureerde collectie gekocht, maar deze was jammer genoeg op dat moment uitverkocht. It's Poppin' is de donkerste roze/paarse nagellak die ik heb besteld. Het is een fuchsia met een koele ondertoon...


Van links naar rechts: Flyin' High - Sunday Funday -Hanging In The Balance
 
De kleur 'Flying High' klopt niet helemaal op de foto. In het echt is hij eerder appelblauwzeegroen. Deze kleur boeit me de laatste tijd enorm, het is dan ook niet verwonderlijk dat ik een nagellak in die kleur wou. 'Sunday Funday' is ongetwijfeld de nagellak met de leukste naam. Deze lichtblauwe kleur doet me denken aan de zee in een tropisch land. 'Hanging in the balance' is een opvallende donkerblauwe nagellak heeft wat weg van elektrisch blauw, al is hij wel iets lichter dan dat...


 Van links naar rechts: Kinetic Candy - Dress Me Up - Street Chic
 
Kinetic Candy is een zeer onschuldig lichtblauw. Dress Me Up is een mix tussen oudroze en bruin. Aangezien deze kleur vrij neutraal is kan je deze in combinatie met zowat alles dragen. Street Chic is een kleur die me doet denken aan chocolademelk, mmmm! Zowel 'Dress Me up' als 'Street Chic' zijn perfect kleuren voor het najaar...

 
Van links naar rechts: For Audrey - Aquadelic - Custom Kicks
 
Nu tijd voor een aantal groene nagellakken. Door mijn donkere gelaatstrekken kom ik vrij goed weg met deze kleur. Daarom mochten deze babies  niet ontbreken. Deze kleuren lijken raar genoeg nogal blauw op de foto. For Audrey is een muntgroene/blauwe kleur wat goed past bij één van mijn blousejes. Ook 'Aquadelic' lijkt hier sterk op, maar deze is eerder groen. Custom Kicks is een zeer aparte kleur. Het is donkergroen maar als je goed kijkt merk je een groengele gloed op. Benieuwd wat dat gaat geven! 

 
Van links naar rechts: Sweet Hook- Innocence - Something sweet
 
Sweet Hook is zeker één van mijn favorieten. Het is een zachte lila kleur. Kon ik nu maar een lipstick vinden in diezelfde tint. Dat zou perfect zijn. Innocence is een vrij neutrale kleur. Hij is zeer lichtroze, en is bijna heeft een licht dekkend resultaat. Als je hier niet van houdt, raad ik aan hier een aantal laagjes meer van aan te brengen. Something sweet is één van de meest lichtroze kleuren die China Glaze in z'n collectie heeft.  

 
Van links naar rechts: Laced Up - Sugar High - Dance Baby
 
Ik heb even getwijfeld of ik zou gaan voor 'Laced Up', maar nu ik de kleur zie was dat onterecht. Deze nagellak beschouw ik als de lichtere versie van 'It's Poppin". Sugar High is een middenroze kleur met een warme ondertoon. Dance Baby is nog één van mijn favorieten. Het is een koel, lichtroze kleur die er zeer lief uitziet. Ik ben er zeker van dat veel meisjes dit een mooie kleur vinden. Deze is echt onmisbaar in je collectie, tenminste als je van roze houdt.
 

Tenslotte kreeg ik deze producten er nog gratis bij. De Seche Vite Topcoat kreeg ik omwille van de actie: 6 China Glaze nagellakken kopen = 1 Seche Vite Topcoat gratis. Het was eigenlijk puur toeval dat deze actie aan de gang was op het moment dat ik mijn bestelling deed, ik wist hier niets van af. De teenspreiders, lipgloss (van Sleek) en Nagelsticker (Konad) was een klein extraatje door de vertraging die mijn pakje opliep...
 

 
♥ ♥ ♥
Zo, dat was mijn vrij grote haul van Enchantra.
Er komen zeker weer een paar reviews aan over een aantal producten.
Als je een verzoekje hebt om een bepaald product meer in detail te zien,
mag je mij dat gerust melden.
 
XoXo, Kimberley



0 reacties:

Een reactie posten