Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

Trend: Back to the '90s in overalls

 
 
 
Hey allemaal.
 
Op straat kom ik het zeer weinig tegen maar als ik eens kijk op de website van één of ander kledingmerk valt me zeker iets op: salopetten! Jaja de rage van in de jaren 90 blijkt te zijn teruggekomen. 2 jaar geleden zou het nog overkomen als 'ouderwets' en 'smaakloos' maar vandaag is het dus weer hip. Of ik me aan deze trend zal wagen is nog maar de vraag, maar comfortabele outfits zijn altijd het proberen waard. Op webshops als Asos en New Look heb ik alvast een aantal leuke modelletjes gevonden. Ik vraag me eigenlijk af of vrouwen met een peervormig figuur (like me) deze trend aankunnen....
 




 

Van links naar rechts: €50.37 - €79.53 - €66.28
Alle salopetten zijn van Asos
 


Van links naar rechts: €39.77 - €66.28 - €53.02
Allen van Asos


Van links naar rechts: €39.77 - €169.66 - €59.65
Allemaal van Asos


Van links naar rechts: €59.65 - €66.28 - €66.28
Opnieuw allemaal van Asos
 
Wat denk jij van deze casual trend? Het proberen waard of laat je het aan je voorbijgaan? Als je nog een aantal kledingmerken kent die salopetten aanbieden, mag je dat gerust vermelden in de commentarenbalk :-)...
 
 ♥ ♥ ♥
Tot binnenkort!
 
XoXo, Kimberley

 


0 reacties:

Een reactie posten