Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

Goodbye Cory

 
 
Hey allemaal
 
Het is niet mijn gewoonte om zulke artikels te posten -gelukkig- maar toch heb ik besloten een uitzondering te maken. Zoals sommigen wellicht weten is Cory Monteith, 'Finn' in Glee vorige week zaterdag onverwacht overleden. Hij zou zijn gevonden in zijn hotelkamer in Canada toen hij niet op kwam dagen om uit te checken. Ik vind dit zeer tragisch nieuws en was er dan ook niet goed van toen ik dit gisteravond las op Facebook...
 

Mensen zoals ik die gek zijn op de serie Glee zullen nu waarschijnlijk allemaal diep onder de indruk zijn. Tja, wat wil je? Hij was amper 31. Niets leek te vermoeden dat zijn laatste dagen geteld waren. Ik weet wat het is om een dierbare te verliezen, daarom wens ik alvast heel veel sterkte toe aan zijn vriendin Lea, z'n familie, vrienden, het productiehuis van Glee en natuurlijk alle andere Gleeks. Een aantal leuke belevenissen van Cory/ Finn kun je alvast hier bekijken....
 
 
We zullen je missen Cory
 
♥ ♥ ♥
 
XoXo, Kimberley
 

0 reacties:

Een reactie posten