Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

Selena Gomez: Top 3 makeup looks


Hey iedereen,

Ik en m'n vader hebben besloten om volgende week eens te gaan kijken naar de nieuwste film met Vanessa Hudgens in: Sucker Punch :) . Ik ben al een tijdje fan van Vanessa, dus keek ik al maanden uit naar deze film. Ik heb trouwens een goede maand geleden een blog over deze film geschreven op m'n andere blogpagina. Je kan hem daar altijd even bekijken....

Ik ben gisteren ook even met m'n hele familie (behalve dan 1 tante, die ziek was) gaan eten in een brasserie in Gent om de 80ste verjaardag van m'n opa AKA pépé te gaan vieren. Het was zeer fijn om iedereen weer even terug te zien, vooral m'n kleinste neef, Hadi (uitspreken als 'Haddie'), die nu ondertussen 4 is, is enorm veranderd. De laatste keer dat ik hem zag, was hij amper 1 jaar oud...

Wat ik vandaag dan weer heb gedaan is veel liedjes beluisterd op youtube. Zo heb ik onder andere het nieuwste van Katy Perry ontdekt. Het liedje is leuk, maar de clip is op z'n minst bizar te noemen. Wat ik ook heb gedaan is voor jullie m'n top 3 makeup looks van Selena Gomez opgezocht. Veel plezier....


3


2


1






free glitter text and family website at FamilyLobby.com

0 reacties:

Een reactie posten