Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

Katy Perry's top 3 Makeup Looks



Hallo allemaal,
hier ben ik weer met één van mijn favoriete blogs. Maar eerst over iets anders gesproken. Sinds een paar maanden probeer ik maandelijks een bestelling van makeup te plaatsen bij Beautybyelke.be. Dit deed ik begin deze week ook, maar blijkbaar kwam de postbode gisteren nogal vroeg aanbellen, want ik had het niet gehoord. Pas toen ik wakker werd, opstond en het briefje zag liggen met de boodschap over een aangekomen zending, had ik het door. Spijtig genoeg moet ik nu nog 2 daagjes wachten vooraleer ik het kan afhalen. Ja, dan zit er niets anders op dan te wachten....

Maar nu dus mijn favoriete blog van het moment. Eigenlijk vind ik alles wat met makeup te maken heeft leuk. 2 jaar geleden is mijn passie voor makeup begonnen, en het wordt met de dag groter... Daarom heb ik vandaag voor deze leuke blog met Katy Perry gekozen. Vaak draagt ze Pin-up looks, wat haar eigenlijk supergoed staat, maar toch vond ik nog een paar andere looks....


3.


2.


1.



Dit is dus mijn nummer 1...


Nog een fijn weekend!

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

0 reacties:

Een reactie posten