Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

Sunglasses, shades, whatever, I ♥ them

hey all,

Gisteren heb ik mij en m'n zus Kaylee getrakteerd op een middagje shoppen in Gent. Ik kocht lezelf wat  kleren, schoenen en een aantal nieuwe ringen. Het weer was trouwens zeer aangenaam, zo'n 25°C. Ondanks het warme weer had ik toch een lange jeans aan, want ik had totaal geen zin in een kleedje of rok die dag. Tijdens het shoppen kwam ik trouwens ook een zeer mooie tas tegen en een aantal zonnebrillen. Het is me eigenlijk nooit opgevallen dat ik al een lange tijd geen zonnebril meer bezit, raar eigenlijk. Ik heb daarom alvast een beetje inspiratie opgezocht op het internet, want misschien koop ik er later dit jaar wel eentje, en jullie mss ook nog. Wie weet.....



Jessica Simpson




Gwen Stefani




Rihanna





Victoria Beckham





Katy Perry



 


Fergie





Kim Kardashian






Leighton Meester





Vanessa Hudgens







Selena Gomez






Eva Longoria



Taylor Swift






Ashley en Mary-Kate olsen



Vrolijk pasen!


free glitter text and family website at FamilyLobby.com

0 reacties:

Een reactie posten