Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

Maxi all the way ♥

Hey iedereen,

Op mijn andere blogpagina kunnen jullie lezen dat ik op dit moment stage loop, en deze week is al meteen m'n laatste week! Ik moet zeggen dat ik het heel graag gedaan heb, en ook al ben ik niet meteen van plan om secretaresse te worden, ik hoop op mijn toekomstig werk ook zo'n aangename werknemers te mogen hebben...

Maar nu wil ik even over iets anders spreken. Een goede maand geleden bracht ik een blog uit over de trends van komende lente (nu dus) en zomer. Ik zei onder andere dat MAXI nog altijd zeer in de mode is. Ik ben de laatste tijd dan ook enorm verliefd geworden op deze trend en heb ondertussen al een maxi rok gekocht en heb onlangs een mooie maxi-jurk met bloemetjes zien hangen in de H&M, misschien koop ik hem wel. Om jullie een beetje inspiratie van deze trend te laten opdoen, heb ik deze foto's uitgezocht....



Jennifer Love-Hewitt









Halle Berry







Vanessa Hudgens






 

Jessica Alba








Ashley Tisdale








 
Leighton Meester





Angelina Jolie






Nicole Richie








free glitter text and family website at FamilyLobby.com

0 reacties:

Een reactie posten