Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

Sleek Make up: Avoir la pêche collection



Hey allemaal,

Toen ik onlangs een kijkje ging nemen op de webshop Boozyshop, zag ik dat er een nieuwe collectie van Sleek Make up was uitgekomen! Het gaat om de 'Avoir la pêche' collection, en ik vind de titel zeer geslaagd, want de kleuren doen je echt denken aan perziken. Om eerlijk te zijn, ben ik nog niet zo lang fan van Sleek. Het is eigenlijk begonnen toen ik het een paar maanden geleden toevallig 'ontdekte' op het internet. Door de superpositieve reviews te lezen, ben ik opslag verliefd geworden op dit merk. Ook deze nieuwe collectie spreekt me dan ook zeer aan. Zeker die lipbalm en die blush zien er zoooo mooi uit...



Sleek palette 'Paraguaya' (ong. €7,95)




Pout Polish 'Sugar May' (ong. €6.50)





Blush 'Pan Tao' (ong. €4.95)





Oh ja, en dan nog iets... Ik heb onlangs een aantal dingetjes gekocht bij Boozyshop waar ook iets van Sleek make up in zit. Er komt dus binnenkort een haul aan!





free glitter text and family website at FamilyLobby.com

0 reacties:

Een reactie posten