Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

Review: Be Creative Blush 'Delight'

 

Hey allemaal! Blushes zijn een makeup item waar ik nog niet zo lang dol op ben eerlijk gezegd. Ze hebben jammer genoeg de neiging een slechte huid (lees: puistjes en co.) in de verf te zetten. Aangezien ik de laatste tijd hulp ben beginnen zoeken voor mijn huid merk ik dat mijn oneffenheden beginnen op te klaren, alhoewel dat ook zo met z'n periodes is. Anyway, ik besloot het erop te wagen, resultaat: mijn makeup is weer 1 blush rijker.  
 
De blush die ik vandaag voor jullie review heb ik ontdekt in de Ici Paris XL. Het merk, Be Creative make up, is een exclusief merk dat alleen in die parfumerie te verkrijgen is.


Zoals jullie kunnen zien koos ik voor de kleur 'Delight', één van de lichtste kleuren van het gamma. 'Delight' is een zeer duidelijke perzikkleurige blush. Het bevat geen roze, alhoewel me wel is opgevallen dat de lichtinval dat soms wel doet vermoeden. Ondanks de wat warmere toon van deze blush is hij helemaal niet fel. Je kan deze zeer naturel dragen, maar aangezien deze blush toch goed gepigmenteerd is, kan je deze makkelijk opbouwen voor een wat intenser resultaat. Deze blush heeft trouwens ook een aantal subtiele 'glinsters' (dat is het enige woord dat in me opkomt) wat ik enorm apprecieer in een blush. Matte blushes zeggen me namelijk maar heel weinig.


De verpakking zelf is zeer simpel en strak. Het is een klein vierkant doosje met een gemakkelijke sluiting en een doorzichtbaar dekseltje waardoor je meteen de kleur kunt waarnemen. Heel eenvoudig, dat heb ik graag. Qua uiterlijk doen ze me denken aan een collectie van NYX blushes waar ik vroeger eentje van had.


Links - de blush rechtstreeks aangebracht. Rechts - de blush uitgeveegd. 


 
 Waar je echter wel voor moet opletten is het volgende: veeg niet zomaar met je borstel over de blush. De blush komt namelijk zeer gemakkelijk mee waardoor je begint te knoeien zoals bovenaan op de foto (Ondertussen weet ik dit wel, maar ik wou het jullie toch even laten zien). Opletten dus met die borstel! Beter is om deze te deppen of te draaien op de blush, nadien kun je altijd meer blush aanbrengen als je dat wil.
 
Besluit
 
Ik moet zeggen dat ik zeer aangenaam verrast ben van dit product. Het is ontzettend gepigmenteerd waardoor je zo het gewenste effect hebt. Ook de kleur is sssooooo me. Ik geef graag de voorkeur aan kleurtjes als deze omdat ze gemakkelijk te combineren zijn met verschillende makeup looks. De verpakking is misschien niet heel veel (je krijgt 3g product), maar persoonlijk vindt ik dat minder belangrijk bij een blush. En de prijs? die vindt ik wel dik oké.
 
+ Simpele, strakke verpakking
+ Prachtige universele kleur
+ Mooie finish
+ Blijft mooi zitten, bijwerken is niet nodig
+ €10.95 is een mooi prijsje
 
- Geeft (te) veel product af
- Is enkel bij Ici Paris XL te vinden
- Geen al te grote inhoud (3g)
 
9/10
 
 
De 'Delight' blush van Be creative kan je hier vinden samen met nog een aantal andere kleuren.
 
○ ○ ○
 
Ben jij ook zo dol op perzikkleurige blushes?
Nog een fijne maandag!
 
Kimberley
 

 


0 reacties:

Een reactie posten