Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

Beauty haul | Maart 2015


Hey daar! Spring is finally here! Wel euh, officieel dan toch. Ligt het aan mij of is het toch wel wat te koud voor het jaar? Dat gevoel heb ik nu al heel de maand en het lijkt er niet meteen beter op te worden... Een goede week geleden besloot ik toch maar mezelf goed in te pakken en vertrok ik richting stad voor alweer een aantal interessante beauty spulletjes. Deels uit noodzaak, maar vooral ook puur voor 't plezier natuurlijk!


 Van links naar rechts:

○ Rouge edition lipstick '03 Pêche cosy' | Bourjois 
○ Stay matte pressed powder 'Transparent' | Rimmel
○ Lash sensational mascara 'Noir/Black' | Maybelline
○ Pretty smart lipgloss 'Bam!' | TheBalm
○ Intensive 7 days bodylotion 'Aloe vera' | Garnier
○ Ultra facial oil-free lotion | Kiehl's
○ Coconut & cream shower smoothie | I love...


Graag had ik de nieuwe Maybelline Color drama lippotloden eens uitgetest, maar na een lange zoektocht in enkele kruidvat filialen en een Di filiaal heb ik moeten vaststellen dat ze helaas nog niet beschikbaar zijn in mijn regio :-(. Dju toch... Hier is een filmpje van wat ik precies op het oog had. Fantastisch toch?!


Aangezien ik veel van wat ik vandaag laat zien nog nooit eerder heb gebruikt, zou ik graag voor jullie een aantal producten willen reviewen. Ik heb al een ideetje, maar jullie mogen mij gerust nog meer suggesties geven ;-)
○ ○ ○
Welk beauty item kocht jij voor het laatst?
Let me know ^_^
Kimberley

0 reacties:

Een reactie posten