Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

NOTD #3: Sissi inspired

  
Hey allemaal!
 
De laatste tijd ben ik wat aan het snuffelen in de kast waar zich de consolespelletjes en Dvd's bevinden hier in huis. Sinds mijn Wii en PS3 console geïnstalleerd zijn, heb ik daar alle redenen toe. Zo vond ik o.a. de DVD trilogie over het leven van Sissi (Prinses Elisabeth van Beieren), met Romy Schneider in de hoofdrol. Ik weet maar al te goed dat mijn moeder en haar moeder daar dol op zijn. Toch is het maar sinds kort dat ik interesse kreeg in het bekijken van deze films. Ja, ik moet toegeven, het leven rond het jaar 1850 zag er heel gracieus uit, wat me op het idee bracht deze nail art look te creëren voor jullie...
 


Wel, dat was toch gemakkelijker gezegd dan gedaan. Als beginneling heb ik minstens 3 keer moeten herbeginnen bij sommige nagels. Toch denk ik wel dat ik in mijn opzet geslaagd ben. De nagellook moest er romantisch, vrouwelijk en elegant uitziet, precies zoals toen. Voor deze look heb ik een simpel fonduestokje gebruikt (ja, een fonduestokje, je leest het goed), dus veel aan uit te leggen is er niet. Ik heb de volgende nagellak gebruikt:
 
○ Something Sweet - China Glaze
○ Blanc - Essie
 
 
♥ ♥ ♥
Ben jij ook dol op romantische films van vroeger?
Let me know!
 
Tot snel :-)
XoXo, Kimberley
 

0 reacties:

Een reactie posten