Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

Colours of the rainbow tag




Hey daar!
 
Sinds de zomer in het land is draag ik toch wel vrij vaak fleurige kledij: Groen, paars, blauw, roze, tja ik ben er dol op. Aangezien dat me deed denken aan één bepaalde tag (die ik ken door MissGlamorazzi) leek het me dan ook een goede gelegenheid deze tag vandaag op jullie los te laten :-). Voor wie het principe van deze 'Rainbow tag' nog niet kent: Hierin verwijs je naar jouw beautyproducten die de kleuren van de regenboog bevatten...


Rood
 
Echt lang heb ik hierover niet moeten nadenken: de Cherry Body Butter van The Body Shop is een favoriet waar ik al een aantal jaar dol op ben. De laatste tijd gebruik ik hem minder aangezien dit eerder iets is dat ik in de winter zal gebruiken, maar body butters van The Body shop zijn toch echt wel een blijvertje...
 
Oranje
 

Als oranje product vond ik het wel leuk de Pure Active Fruit Energy Scrub van Garnier te tonen. De geur is gewoonweg zalig! Met zijn frisse pompelmoes-geur is dit product ideaal om mee wakker te worden. En bovendien is het ook nog eens voor de vette huid. Wat wil een mens nog meer?
 
Geel
 

 

Geel is absoluut NIET mijn lievelingskleur maar het is nu eenmaal een onderdeel van deze tag dus ja, heb ik maar de Citrus Fresh shampoo van Head'n Shoulders gekozen. Net als de scrub hierboven bevat het een frisse geur, citrus deze keer, die trouwens de hele dag in je haar blijft zitten. Dat is vooral te merken als je je haar een hele dag in een paardenstaart hebt gedragen. Ik heb deze shampoo trouwens vandaag weer gebruikt, en ik draag een paardenstaart. Laat die frisse geur dus maar komen!

Groen
 
 De kleur groen is ook de kleur én verpakking van mijn nieuwe dagcrème. Ik gebruik deze nu ongeveer een maand en daarmee is dit dus de opvolger van mijn vorige dagcrème: Nivea Soft. Deze Hydra Match dagcrème is bedoeld voor de vette huid, maar je hebt ook andere soorten, elk met z'n eigen kleurtje. Ik vond de roze dagcrème net iets schattiger maar die is bedoeld voor mensen met een droge huid. Jammer...
 
Blauw
 
 
Ja, aan het potje te zien zou je het niet zeggen, maar deze douchescrub is zonder twijfel blauw. Ik heb dit begin dit jaar in februari gekocht en heb hem sindsdien al heel vaak gebruikt. Ik wissel 'm graag af met Ocean Salt van Lush. Rub Rub Rub heeft een halfvloeibare substantie en smeert dus gemakkelijk uit. De geur is aangenaam, maar nu ook weer niet mijn favoriet. En ook de prijs valt goed mee voor een Lush scrub van zo'n grootte :-).
 
Indigo
 
 Indigo, da's een kleur dat ik eerst even moest opzoeken op Google voor ik aan deze tag kon beginnen. Het blijkt dus een mengeling van paars en donkerblauw te zijn. Ik heb niet zoveel producten die aan deze criteria voldoen dus heb ik gekozen voor The Falsies Volum' Express Mascara van Maybelline. Deze mascara heeft ondertussen ongeveer zijn vervaldatum bereikt maar ik vond al bij al wel dat dit weer een zeer degelijke mascara is van Maybelline. Ik raad hem dus zeker aan. Dit product herkopen zit er niet in aangezien ik altijd nieuwe mascara's uitprobeer...
 
Violet
 

Yay violet! Eén van mijn lievelingskleuren. Eigenlijk is alles wat met paars te maken heeft zowat mijn lievelingskleur. Ik vond het moeilijk kiezen maar heb toch gekozen voor deze shampoo bar van Lush in Jumping Juniper. Toen ik deze samen met de scrub van Lush (blauw) hierboven kocht was ik hier maar matig tevreden over. Hij is bedoeld voor vettig haar maar toch had ik niet echt het gevoel dat mijn haar hier minder vettig door werd. Onlangs ben ik hem weer beginnen gebruiken op de juiste manier want blijkbaar wreef ik vroeger te veel van deze shampoo aan mijn hoofd. De geur is zeer subtiel en je haar wordt er inderdaad minder snel vet door.
 
Roze
 
 Dit product kennen je waarschijnlijk wel. Ik heb het getoond bij de Shopping haul toen ik naar Luik ben geweest vorige maand. Deze Hello Kitty lipbalm vond ik bij Claire's en heeft een aardbeiengeur. Ook geeft deze lipbalm je een subtiel donkerroze kleurtje.
 
Multigekleurd
 

 Als laatste wou ik jullie graag even deze Mosaic Blush van NYX tonen. Blushes gebruik ik bitter weinig, zeker in de zomer, maar deze is toch een favoriet. Ik heb deze blushes in 3 kleuren waarvan deze 'Paradise' heet. Het bevat één rode tint, roze tinten en één beige tint. Veel heb je van dit product niet nodig, anders zie je er al snel uit als een pop met roze wangetjes...

 
♥ ♥ ♥
Nu is het jouw beurt om deze tag te doen!
Laat me weten hoe jouw tag gegaan is
en ik lees'm maar al te graag :-)
 
Tot gauw!
 
XoXo, Kimberley

0 reacties:

Een reactie posten