Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

Ashley Tisdale: Top 5 Spring/Summer Outfits

 
 

Hey allemaal!
 
Ashley Tisdale, vooral bekend van High School Musical, is ondertussen al 28 jaar maar ziet er nog altijd zeer jeugdig uit. Het is precies alsof ze nooit veroudert. Ook haar kledingstijl ziet er steeds fantastisch uit. Regelmatig draagt ze een supercasual outfit dat bestaat uit sweatpants en sweatshirt (wat zéér veel gedragen wordt door de gemiddelde Amerikaan) maar als ze haar iets chiquer kleedt, is het een bron van inspiratie voor heel wat bewonderaars...
 


Dit is mijn top 5 lente/zomeroutfits van Ashley Tisdale die ze in de loop der jaren gedragen heeft:
 
 
5.
 
 LA, 2008
 
Deze outfit behoort absoluut tot mijn top 5 omdat het simpele kleedje wordt opgevrolijkt
met rode details en omwille van de combinatie van gladiatorsandalen en een klassieke tas.


4.

 Burbank, 2009
 
Bohemien outfits is altijd een graag geziene stijl wat mij betreft.
Ook de mocassin laarsjes zijn zeer cute :-).

3.
Toluca Lake, 2009
 
Deze outfit is een perfecte mix tussen stijlvol en stoer.
En de bohemien tas is ook leuk natuurlijk.
 
2.

Toluca Lake, 2010
 
Naar mate de herfst dichterbij komt, kijk ik steeds meer uit naar oversized sweaters. Deze outfit, waarin Ashley een ripped Jeansshort draagt met zo'n oversized sweater is dan ook zeer geslaagd.
 
1.



LA, 2009
 
En dan mijn favoriete outfit. Dit schreeuwt 'romantisch': de frisse wedges, het fleurig kleedje,
 de comfortabele lichtgrijze gilet en natuurlijk de bekende Balenciaga tas. Dit is een
 prachtige outfit om te dragen voor een date, shoppingdagje of mee uit te gaan.
 
 
 
 
♥ ♥ ♥
Als je een ideetje heb welke celeb haar outfit ik de volgende keer mag analyseren,
meld het me dan. Vragen staat vrij :-)
 
Tot binnenkort!
XoXo, Kimberley
 
 


0 reacties:

Een reactie posten