Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

Christmas wishlist


Hey iedereen,

Kerst is alweer in zicht. Tjonge, het jaar is weer voorbijgevlogen! anyway, velen onder jullie hebben waarschijnlijk al plannen gemaakt, ik ook! Ik ga samen met mijn moeder gaan eten bij vrienden. Da's echt de allereerste keer, normaal gezien organiseerden we elk jaar een dîner thuis. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat we daar gaan gaan eten. Ik heb iets opgevangen over oesters, mjaaa we zien wel....

Anyway, iedereen heeft ook wel (en zeker in deze tijd van het jaar) een wenslijstje. Van de mijne heb ik hier een opsomming gemaakt:


Glee on DVD



Glee, de meest fantastische serie van het moment (die 2BE heeft stopgezet GRRR!) wil ik deze maand absoluut op DVD hebben. Dan kan ik er zoveel naar kijken als ik wil. Me vs. 2BE: 1-0 ha!


Sleek 'The nude collection'



The nude collection van Sleek make up is een prachtige basiccollectie die eerder dit jaar uitkwam. Ik heb spijtig genoeg nog altijd geen moeite gedaan om het in huis te halen. Ik ben vooral fan van het palette en de pout polish :-)



Handleiding voor de gitaar



 Sommigen weten het misschien nog niet, maar sinds een 1,5 jaar heb ik een gitaar (een prachtige donkerblauwe). Door het feit dat ik er nogal weinig tijd insteek, vorder ik niet echt. Zelfs stemmen blijft een probleem, vandaar deze wens.

--------------------------------------

 Mijn wensen komen dit jaar toch gedeeltelijk uit. Ik krijg de DVD's van Glee van m'n moeder en een gitaarhandleiding van m'n vader. Op die nude-collection wordt het nog even wachten, maar ik zat zo te denken om volgend jaar in Februari, voor mijn verjaardag mezelf eens te trakteren op een heleboel make up op Boozyshop. Dat is trouwens al zooooooo lang geleden. Natuurlijk krijgen jullie dan ook alle aankopen eens te zien :-) .
Ik hoop dat jullie ook de gewenste cadeautjes krijgen dit jaar. En zo niet: duimen voor volgend jaar (of je verjaardag).....



 Een fijne zondag aan iedereen,

XoXo, Lillabiss

0 reacties:

Een reactie posten