Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

FOTD: Gloomy grey

Hey iedereen,

Deze FOTD-look is eigenlijk al van gisteren, maar toen had ik er even geen tijd voor. Anyway, gisteren droeg ik zeer simpele grijze smokey-eye. Voor de rest een perzikkleurige blush en een koraalkleurtje op de lippen. Ik wou deze look eigenlijk eerst in natuurlijk licht aan jullie tonen (het was toen middag, ookal lijken de foto's donker), maar dan zie je er bijna niets van, dus dat is zonde. Met de flits dan maar.

Ik heb trouwens onlangs nog even op de website van Boozyshop geweest en zag dat de bekende NYX lipsticks een nieuwe collectie kleuren heeft. Voor de rest ben ik van plan om binnenkort (ergens in Augustus) een bestelling te plaatsen op diezelfde site en natuurlijk geef ik daar ook wel een haul van....








Gebruikte producten:


Gezicht:

♥ Gemey Maybelline Dream matte mousse foundation - 20 beige éclat
♥ NYX concealer in a jar
♥ NYX mosaic blush - Dare

Wenkbrauwen:

♥ NYX The runway collection palette - Venus

Ogen:

♥ NYX smokey eyes palette
♥ Catrice gel eye liner
♥ Gosh oogpotlood - White

Lippen:

♥ The Body Shop lip butter - coconut
♥ Catrice lipstick - 080 Corallicious pink

Borstels:

♥ Sigma F30
♥ Sigma E70
♥ Sigma E30
♥ Sigma F60
♥ Sigma E40




XoXo, Lillabelle


0 reacties:

Een reactie posten