Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

Festivalproof



Hey iedereen!

Ja, ik ben eindelijk weer terug. Graag wou ik het hebben over de festivalperiode, waar we dus nu inzitten. Festivals zijn de laatste jaren uitgegroeid tot een ware rage, en dat lang niet alleen in België. Het aanbod aan artiesten maakt het elke keer weer de moeite waard. En alhoewel ik graag eens een keertje zo'n festival zou willen meemaken, zal ik hiervoor toch passen. Werkelijk alles lijkt me tof, zelfs het slapen in tentjes, maar het is het gebrek aan een deftige douche dat me ervan weerhoud te gaan. Je lichaam wassen moet nog lukken, maar ik zweer bij frisgewassen haar om de 2 dagen.

Maar ik wil het niet hebben over de obsessie van frisgewassen haar, meer bepaald over een beetje kledinginspiratie. Het is altijd leuk om eens wat inspiratie op te doen bij enkele bekende gezichten. Wat me onder andere opvalt, is dat shortjes zeer veel gedragen wordt op festivals, maar als je daar de benen niet voor hebt, of het gewoon te fris daarvoor is, kun je altijd nog een bermuda of kuitbroek dragen. Ook sandaaltjes en een zonnebril zijn een aanrader! Hier heb je alleszins enkele leuke voorbeelden, kwestie van voorbereid te zijn :)

Katy Perry


 Vanessa Hudgens


Emma Watson




 Paris & Nicky Hilton




Rachel Bilson




Eliza Doolittle & Ellie Goulding




Nicole Richie





See you soon!

XoXo, Lillabelle

0 reacties:

Een reactie posten