Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

FOTD: Racy Red


Hey allemaal,

deze blog, jullie allen bekend als de Face of the day-Blog, is een nogal gekende blog, bijna elke beautyblogger doet het wel. Ik zat er ook al een tijdje mee in m'n hoofd, maar nu pas heb ik toch besloten het eens uit te voeren. Dit wil niet zeggen dat ik zo'n blog elke dag zal doen, eerder af en toe, omdat ik nu eenmaal niet elke dag make up draag of gewoon niet elke dag een andere look draag.

Vandaag droeg ik een zeer simpele look. Rode lippentift -gebeurt zelden-, en een beetje gel eyeliner. Verder heb ik m'n wenkbrauwen ingekleurd (niet te veel, maar toch) een oud-roze blush opgedaan, m'n waterlijn in het wit gezet en de huid net onder mijn wenkbrauw gehighlighted.






Gebruikte producten:

Gezicht:

♥ Catrice infinite matt foundation - 010 light beige
♥ NYX concealer in a jar - 03 Light
♥ Bourjois éclat minéral pressed powder - 02 vanillé
♥ Catrice mineral soft powder rouge - 130 Light Burgundy

Wenkbrauwen:

♥ NYX palette the runway collection -Venus

Ogen:

♥ Catrice gel eye liner - 010 Black Jack with Jack Black
♥ Gosh eye pencil - White

Lippen:

♥ Catrice lipliner - 010 Ruby red
♥ Catrice lipstick - 060 Spanish red

Borstels:

♥ Sigma E65
♥ Sigma F30 


XoXo,

Lillabelle

0 reacties:

Een reactie posten