Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

Beauty webshops: The better ones

 
 
Hey iedereen!
 
Als beautyliefhebber ken je het wel: Je raakt geïnteresseerd in een al dan niet nieuw beautyproduct maar je merkt al snel dat dit niet gemakkelijk te vinden is in de winkels. Vaak is het product uitverkocht, of erger nog, wordt het niet eens in de winkel in jouw buurt verkocht. En wees eerlijk, all the way to Frankrijk, Engeland, of welk land dan ook moeten om jouw product te gaan halen klinkt een beetje overdreven. Gelukkig zijn we in een tijdperk beland waar webshops niet weg te denken zijn. Aangezien er de dag van vandaag zo ontzettend veel te vinden zijn, heb ik voor jou mijn best gedaan de betere op te zoeken, die natuurlijk ook naar België verzenden....
 
Specifieke merken
 
Wat?
Beginnen doe ik met MAC. MAC is ontstaan in Canada in 1984 als professioneel makeup merk. Pas in 1991 besloten ze de producten ook te koop te stellen voor de gewone mens.  het wordt gezien als één van de populairste makeup merken van het moment en zeg nu zelf: wie heeft er nog niet van gehoord? Naast makeup verkoopt het merk ook nagelproducten, een kleine collectie huidproducten en allerlei tools zoals de welgekende MAC borstels.
 
Verzendkosten?
 Bij MAC betaal je geen verzendkosten als je koopt voor €40 of meer. Wel moet ik toegeven dat ik niet zeker ben of dit een permanente of een tijdelijke actie is, goed uitkijken dus!
 
 
 
Wat?
Sleek is een makeup merk afkomstig uit Groot-Brittannië. Als je sleek zegt, zeg je ook kleur want dat is waar dit merk voor bekend staat. Vooral hun i-Divine oogschaduwpaletten zijn het proberen waard. Deze behoren dan ook tot mijn favorieten. Met hun minerale oogschaduw en frisse kleurtjes zijn ze uiterst geschikt voor het jongere publiek. Naast makeup verkoopt Sleek nog naggellakjes in -zoals mijn zus het zou zeggen- alle kleuren van de regenboog natuurlijk.
 
Verzendkosten?
 Hoeveel je ook koopt, bij Sleek komen er sowieso verzendkosten bij, maar zo erg vind ik dat niet als je weet dat veel producten zich onder de €10 bevinden :-).
 
 
Grote webshops
 
 FeelUnique is simpelweg de grootste beauty websshop van heel Europa. Heel wat merken zijn hier dus terug te vinden zoals o.a. Dior, Guerlain, L'oréal Professionnel, Redken, L'Occitane, Burt's Bees, Stila, TheBalm, Shiseido, Yves Saint Laurent, enz... Naast makeup wordt er nagelproducten, tools, parfum, gezichts- , haar- en lichaamsproducten verkocht. Een webshop waar je een tijdje zoet mee bent, en geloof mij ik kan het weten.

Verzendkosten?
Daar doet deze gezellige webshop gelukkig niet aan mee! joepie!



Beautybay

Wat?
Beautybay verkoopt vooral merken die moeilijker of totaal niet te vinden zijn hier in België. Denk maar aan Stila, Too faced, Urban Decay, OPI, China glaze, Deborah Lippmann, en zo kunnen we nog even doorgaan. De webshop verkoopt makeup, nagelproducten, tools, lichaams- haar- en gezichtsproducten. Regelmatig zijn er tijdens de sperperiode goede koopjes te doen.

Verzendkosten?
Ook Beautybay rekent je geen verzendkosten aan.




Goed voor je portemonnee

Boozyshop
Wat?
Boozyshop is een Nederlandse webshop die sinds kort 5 jaar bestaat. Deze webshops heb ik via een aantal beautybloggers ontdekt en sindsdien heb ik al heel wat spulletjes van deze shop gekocht. Boozyshop verkoopt makeupproducten onder hun naam (het huismerk dus), zoals hun uitgebrieide oogschaduwpaletten maar verder verkopen ze ook merken als TheBalm, MeMeMe Cosmetics, Sleek makeup, Wet 'n Wild, Revlon, Models Own, China Glaze en Beautyblender.

Verzendkosten?
Boozyshop rekent zowel voor België, Nederland als andere landen die zich in Europa bevinden verzendingskosten aan. Wel zijn er regelmatig veel koopjes te doen.


StrawberryNET

Wat?
StrawberryNET verkoopt eigenlijk elk merk dat je je maar kan voorstellen. Van Chanel tot Gosh. Wat deze webshop echter zo speciaal maakt is de vaak grote korting die je kan doen op vele merken, als je goed uitkijkt tenminste. Zeker een aanrader voor mensen die duurdere producten voor minder willen uitproberen. De webshop verkoopt makeup, parfum, nagelproducten, gezichts-, haar- en lichaamsproducten.

Verzendkosten?
Bij StrawberryNET hoef je geen verzendkosten te betalen.



 Zo, dat was het een beetje. Ik beweer niet dat ik al bij elke genoemde webshop iets heb gekocht, maar uit heel wat goede bronnen weet ik dat deze webshops alleszins het proberen waard zijn. Als jij nog een leuke webshop die naar België verzend kent, mag je dat gerust in de commentarenbalk vermelden :-).

♥ ♥ ♥
Hopelijk hebben jullie hier iets aan!
Wat is jouw favoriete beauty webshop?
 
XoXo, Kimberley
 


1 opmerking:

  1. Wat ik ook een leuke en vooral mooie makeup webshop vind is Emeral Beautylife Cosmetics.
    Zij verkopen meer dan 1600 professionele makeup producten ne bij het product de makeuplook en veel duidelijke informatie.

    Zeker de moeite waard om een kijkje te nemen
    http://www.extreme-beautylife.nl

    BeantwoordenVerwijderen