Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

It's bikini-time !!!




Hey allemaal,

In een land als België heb je niet altijd door dat het zomer is, zoals de voorbije weken.Gelukkig begint het weer te verbeteren en kunnen we al een beetje meer denken aan zomerse uitstapjes en mss ook aan op reis gaan. Dat zal voor mij alleszins dit jaar niet meer het geval zijn. Ik en mijn  moeder zijn namelijk van plan om begin volgend jaar pas een citytrip te maken naar London en later dat jaar gaan we samen met enkele vrienden van ons op reis naar een camping in Tirol, Oostenrijk. Ik zie het nu al zitten, zo tussen al die bergen en met een zwembad dicht bij je deur.

Daarom dacht ik om vandaag een blog te schrijven over badmode en ik heb dan ook mijn best gedaan jullie enkele leuke voorbeelden te tonen die kunnen dienen als inspiratie voor jullie volgende bikini- of badpakaankoop. Ik heb trouwens ook enkele voorbeelden opgezocht voor de vollere meisjes/ vrouwen onder ons....




Met een strikje zoals Selena Gomez....







Gestreept zoals Vanessa Hudgens en Candice Swanepoel (voor Victoria's secret)








Gewoon in een fel kleurtje zoals Demi Lovato en Miley Cyrus....












Of  badpakken voor de iets vollere vrouwen of die die gewoon niet zo houden van bikini's....

Forever21




Alles vanaf hier is van Ulla Popken

























Voor diegenen die nog op reis gaan: Have a good trip and stay safe ;-)


XoXo, Lillabelle

0 reacties:

Een reactie posten