Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

Favourite tune of October 2011



Hey allemaal,

Nog even en dan is het herfstvakantie. Vieren jullie dan Halloween, ik alleszins niet. Wel stel ik die dag vaak een pompoen op de tafel met een kaarsje daarin, voor de sfeer dus.

Anyway, over naar de topic van de dag. Het was deze maand een moeilijke keuze, vanwege de vele schitterende songs van het moment, maar ik heb gekozen voor 'Hush Hush' van Alexis Jordan. Alexis lijkt me nog een nieuwkomer, maar ze doet het zeer goed en ik denk dat we nog veel meer van haar gaan horen.

Andere favoriete liedjes voor de maand zijn:

-Whenever- Black Eyed Peas
- We found love - Rihanna ft. Calvin Harris
-Countdown - Beyoncé
- I like it like that - Hot Chelle Rae







Tot binnenkort xX,

Lillabiss



0 reacties:

Een reactie posten