Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

Best dressed women: Jennifer Love Hewitt





Ondertussen is dit m'n 3de blog over mijn stijliconen, en uiteindelijk ook de laatste. Deze keer gaat het over Jennifer Love Hewitt. De 32-jarige actrice is misschien dezer tijd vooral bekend van, Ghost Whisperer. Jennifer heeft een zwak voor Bootcut jeans, typische meisjesjurkjes, losse topjes, trenchcoats, boyfriend hemdjes en pumps....










































Verder wil ik jullie ook nog even meedelen dat ik voor volgende maand (volgende week zaterdag om precies te zijn) weer een shoppingtrip naar Antwerpen heb gepland zoals eerder vermeld op Twitter. Natuurlijk spring ik ook eens de Forever21 binnen, anders zou het zonde zijn. Anyway, dit was m'n laatste stijlicoon dat ik jullie te tonen had. Wat vonden jullie?

XoXo, Lillabiss

0 reacties:

Een reactie posten