Na het succes van haar eerste samenwerking met cosmeticabedrijf MAC, zal Lady Gaga dit jaar opnieuw het gezicht worden voor de Viva Glam-campagne tegen aids. De opbrengsten van de verkoop van VivaGlam lipsticks gaan integraal naar het MAC AIDS Fund, waarmee ze de ziekte onder aandacht willen brengen bij het grote publiek. Rond AIDS heersen in vele landen nog steeds veel taboes, en door een bekend gezicht aan de campagne te koppelen willen ze ook de jongeren waarschuwen voor de risico's van onveilig vrijen.
Lipstick bleek vorig jaar een top-product te zijn: De campagne bracht niet minder dan 190 miljoen dollar op! Lady gaga, die zich wel vaker inzet voor het goede doel, zei meteen 'ja' toen ze de vraag kreeg om opnieuw mee te werken. Dita von Teese, RuPaul (een bekende Amerikaanse drag queen) en Pamela Anderson waren al eerder het gezicht van Viva Glam.
De nieuwe Viva Glam-lipstick is er één in een nude-tint, met een bijpassende gloss, gelijklopende met de nude-trend in de kleding voor deze zomer. Fervente Lady Lady-gaga fans en Mac-adepten kijken dus al reikhalzend uit naar de nieuwe samenwerking, al zullen ze tot juni dit jaar moeten wachten alvoor de producten in de winkel liggen.
Bye bye,
Xx,
Kimberley
0 reacties:
Een reactie posten